5.9.12

WEEKDAY ANGORA - Sille Sophie

Photobucket

Efter en meget lang søgning efter en hvid og sort angora strik, har jeg endelig fundet dem. Emma lavede nemlig et indlæg om disse to skønheder. Jeg har allerede købt en sort, fra H&M til 200 kr. Disse to trøjer kommer derimod fra Weekdays herreafdeling. Det er hundrede procent sikkert at jeg skal have fingrene i den hvide af dem. Hvor bliver den skøn at vamse rundt i her i efteråret, også til vinter for den sags skyld. Det eneste minus er prisen. Den koster 625 kr, men så er det så også 70 % angora. Den kan ses lige her. 
Jeg kan allerede mærke at det er ved at blive koldere udenfor og bladede bliver langsomt mere gule. Jeg synes at efterår er en af de smukkeste årstider. Bladene på træerne bliver alverdens farver. Samtidig med det ser smukt ud, er det altså lettere at se godt ud, når det er koldt. Når det er varmt, klæder man sig ofte i et par shorts og en t-shirt, modsat efteråret, hvor man kan finde lange jakker frem, klæde sig i stramme bukser, oversize striktrøjer og huer. Hvor er det skønt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar